Nákup kosmetiky a především voňavek přes e-shopy nemusí být vůbec problematický. Produkty bývají na větších stránkách velmi dobře popsané, nemusíte se tedy bát nepříjemného překvapení. I tak ale věnujte určitým věcem větší pozornost.
oblíbená růžová.jpg

Vybírejte podle popisu, ne lahvičky

Design parfémů a toaletních vod se promýšlen tak, aby zaujal co nejvíce žen, a cílí na určitou skupinu zákaznic. Musíme si ovšem uvědomit, že i zde platí pravidlo nesoudit knihu podle obalu. Vybírat musíme ne podle obalu, ale podle popisu produktu. U parfému je důležitá vůně, nikoli balení, i když se nás obchodníci často snaží přesvědčit o opaku.

Věnujte pozornost složení

Složením se nemyslí ani tak látky obsažené v parfémované vodě (pokud jste ovšem alergikem, věnujte jim zvýšenou pozornost), ale především složení vůně. Jednotlivé výtažky jsou vždy přirovnávány ke skutečné přírodní vůni. Dozvíte se tedy, že se vůně skládá například z vodního melounu, frézie nebo santalového dřeva.

Zaměřte se na intenzitu

Větší a známější weby většinou v popisu produktu zmiňují také intenzitu parfému. Rozdíl mezi ním a toaletní vodou je všem poměrně dobře známý, jeho síla se dá ale určit i přesněji. Záleží pouze na vás, jak výrazně chcete vonět a na jaké nošení hodláte produkt používat. Obecně se doporučuje nosit výraznější parfémy na kratší události, především večer a ty méně intenzivní na den do práce či školy. Při špatném použití budete vůní rozčilovat sebe i okolí.
parfém v lahvičce.jpg

Navštivte nejprve obchod

Nejste-li si stále jisti, zkuste přece jen navštívit drogérii. Zde si můžete vyzkoušet nepočítaně parfémů a vybrat ten ideální, který vám voní nejvíce. Ten pak jednoduše najdete na internetu za tu nejnižší cenu. Máte-li naopak už svůj oblíbený parfém a kupujete ho právě v parfumerii či drogérii, můžete se poohlédnout, zda na e-shopu nevyjde levněji.

Nákup parfému přes internet
Ohodnoťte příspěvek